KARAMEL&kakao tortice///////////////////////////////////////////////////

Moja sklonost opsesivnom ponašanju osobito je došla do izražaja kad sam otkrila da postoje kulinarski programi na tv-u. Otprilike godinu i pol dana, moja sestra(inače cimerica) morala je trpiti «teror» svestranog plavokosog nizozemca koji je vladao našim ekranom. Retrospektivno, znam da je bilo suludo po 58 put gledati reprizu Rudolfove pekarnice, ali ako ništa drugo naučila sam kako se na nizozemski kaže brašno. Skandinavce i kulinarske tv kanale na stranu, postoji i nešto što se zove internet i na njemu pregršt kvalitetnih kulinarskih show-ova. Tako sam naišla na jedan izvrstan sa Nigellom Lawson. Emisija me oduševila jer su recepti zapravo klasici sa «twist-om» te su istodobno jednostavni i brzi za pripremu. Među svim receptima najveće oduševljenje bio je jedan za čokoladni kolač sa maslinovim uljem. Izvorno se radi u obliku torte, ali ja sam ga radila u formi mini tortica uz dodatak kreme sa karamelom.

/sastojci////////////////////////////////////////////////////////////////
  
/tijesto/
za 8 mini tortica

+ 50 grama kakaa
 
+ 125 ml kipuće vode
+ 200 grama šećera u prahu
+ ½ žličice praška za pecivo

+ 150 grama mljevenih badema ili 125 grama brašna
+ 150 ml maslinovog ulja
+ 3 jaja
+ prstohvat soli


+ 1 žličica ekstrakta vanilije



/krema/


+ 200 grama 
krem sira
+ 100 grama dulce de leche(karamel krema)
+ 3 žlice šećera u prahu
/upute///////////////////////////////////////////////////////////////////

Zagrijati pećnicu na 170°C.
Preliti kakao kipućom vodom i izmješati u glatku smjesu. Pomiješati jaja i šećer te tući mikserom 5 minuta. Dodati maslinovo ulje, kakao, sol i ekstrakt vanilije. Promiješati mljevene bademe i prašak za pecivo te lagano, sa što manje mješanja, dodati u smjesu sa jajima. Peći u kalupima za muffine 18-20 min. Kad su gotovi ostavit ih da se u potpunosti ohlade prije premazivanja kremom. 
Mikserom izmiješati sve sastojke za kremu dok se ne dobije glatka smjesa te ukrasiti tortice po želji.
adaptirano sa: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/