kakaoKeksi//////////////////////////////////////////////////////////////

Prije par godina sam s nekoliko prijatelja bila u Parizu. Znam da bi logični nastavak bio da me oduševio Notre Dame ili Eiffel ili Louvre, ali prava istina je da u Louvre nisam ni ušla te su za mene najveće oduševljenje bili Pierre Hermé-ovi macaroon-si. Bila je to jedna od onih rijetkih životnih situacija kad su prevelika očekivanja nadmašena u stvarnosti i to u formi malog perfektnog okruglog kolačića. Oduševljenje se, kako to kod mene obično biva, po povratku kući razvilo u svojevrsnu opsesiju koja se manifestirala iscrpnim višetjednim istraživanjem Pierre Hermé-a i svega što je google o njemu imao za reći. Iako su moji pokušaji da rekreiram Pierre-ove macaroon-se još uvijek relativno neuspješni naišla sam na jedan izvrsni recept za kekse Pierre Hermé-a koje je zapravo popularizirala Dorie Greenspan nazivajući ih “world peace cookies” tvrdeći da su toliko dobri da bi mogli da bi mogli osigurati mir u svijetu. Istina je, toliko su dobri.

/sastojci////////////////////////////////////////////////////////////////


/tijesto/

+ 175 grama brašna
 
+ 150 grama maslaca
+ 170 grama šećera u prahu
+ ½ žličice sode bikarbone

+ prstohvat soli

+ 30 grama kakaa

+ vanilin šećer



*150 grama čokolade(isjeckane na komade)- po želji

/upute///////////////////////////////////////////////////////////////////

Prosijati brašno, sodu i kakao. Kremasto izmiješati maslac, šećer, sol te tući 2 minute. U 2 puta dodati brašno uz što manje miješanja te formirati valjak promjera 4cm i ostaviti zamotano u plastičnu foliju 3 sata u hladnjaku. Zagrijati pećnicu na 160˚C. Tijesto narezat na ploške debljine 1 cm te položiti na papir za pečenje i peći 12-ak minuta na 160˚C.
*po želji dodati komadiće čokolade u smjesu nakon maslaca.
adaptirano sa: http://www.splendidtable.org/recipes/world-peace-cookies